Saturday, August 22, 2009

It's the Day..~!!



Salam...

hari ni bermula la bulan mulia iaitu Ramadan...arini 1 Ramadan..bermula hari ni la aku mengambil kesempatan nk ubah diri dan penampilan...biler aku suarakan hasrat aku ni...BFF aku sume tekejot..sume tak yakin aku leh buat..wakkakaka..yela...dorang kenal aku camne kan..hahahaha...tp kali ni hati aku da tergerak..da nekad...



lagipun..zaman muda..aku da merasa mcm2...kira aku da bosan..n da ckup la pengalaman aku..macam2 da penah aku rasa n alami..ckup la kot...

sbnarnya da mula dlm 6 bulan lepas hasrat ni..tp aku still mcm tak sedia...alhamdulillah...sminggu yg lepas..hati aku digerakkan utk terus berubah dan pikirkan nikmat di alam barzakh..bkn skadar nikmat dunia yang aku rasa dah puas aku rasa...ehhehehehhehe~!!



but frens..aku still cm dulu..cuma ubahnya sket2...tp tak la kerap lagi lepak ke ape ke...dulu ye la kan..skang ada batas....weee..~!!



aku harapkan sokongan dari kengkawan dan ahli keluarga.....yeayyy~!!!

2 comments:

  1. alhamdulillah...
    baguz la mcm ni.....
    bertambah cantik dr yg sblm ni......
    kco dh x wujud ker?

    ReplyDelete