Sunday, July 12, 2009

Bout ME n my amy...



















hola!!

Oleh sbb aku baru buat blog neh...sdikit sbnyak tentang aku la nk citer neh...aku ni happy go lucky...peramah n cepat mesra...sentiasa rajin nk menolong..aku tak berkira....dats d gud side la....bad side plak..aku ni cpat marah...n aku cpat majuk...tp tak perlu pujuk..aku ok sndri..ngeee..!! but i need my amy tu pujuk...kalu die wat tatau..tau la die....huuuuuu....i love to hangout...a lot!! aku kureng suke berjalan..aku suka lepak...mapley pun jadi...4,5 jam tade masalah....haaaaa....window shopping..?? kurang la..aku suke jalan..trus beli...hahah...yerp..aku ni problem sket in managing my financial..perhh..lelagi pakai kredit kad....adoii..tepuk dahi tetiap bulan...hahahhahahahha!!!!




aku ada sorang teman lelaki...lets just introduce as amy...ngee..asal kuala kangsar..da bercinta 3 tahun..tp putus sambung...da tak leh nk kira da bape kali...aisey....tp at last we decide..to end it up with marriage..but ujung tahun depan dude...lama lagi...tu pun kalu bertahan...adik aku si ayu da sibuk nk jadi pengapit...aku tamo..die yg paksa aku plak..hahahhahahaha....tak kisah la tu..yg penting..duit skang ni nk kumpul...hahah..my amy asal dari Kuala Kangsar...skang umo da 24...die ni adoi...teramat penyabar...sangat...dan terlalu...aku bebetol adore kesabaran die berbanding aku neh..hahaha...ayah dia ckp..dlm 5 bradik..die paling penyabar...huh..untung kan aku??die mmg da byk bersabar ngn aku...dlm 3 tahun nie...yg paling best..die mmg setia...hanya aku dlm hidup die..tu aku bleh gerenti...dari kengkawan n family die la...bayang kan..first year kami bersama...die da bawak aku jumpa mak pak tok nenek cik sdara pak sdara sume....huuuuu!!! mayb ini yg dinama kan jodoh..putus cmne pown..aku still ngn die gak...jodoh ke??hahahahha.....die ni tak romantik...sorry b..ahahah...tp die ni mmg caring giler kat aku...kadang rasa over plak...kakakakkaak....apepun..aku suke die..!!! die ni minat sgt ngn vespa...kat umah smpai 3,4 biji vespa...kadang konvoi sana sini...tp da minat die..aku tak pnah larang pun..aku pun jadi minat gak...heh....tp die tak suka tol ngn kete aku...hampeh!!














tp tulah...aku je jenis tak pandai nk setia...huuuu....tp skang da setia da...yeke..??its complicated man.....huuuu!! pasni aku bukak topic scandal plak...apekah..??oOOopPPsss!!




2 comments:

  1. citer la caner kenal..bila jumpa..bla bla bla...busy body gak ni nk tau..hik hik..

    ReplyDelete
  2. citer kat comment ajek la chekem...

    kenal da 3 tahun lepas..memula kenal ngn kawan die thru myspace..pastu die plak add dlm myspace..last2 lepas 5 bulan kwn..couple..tp cenggitu2 je la..time tu rmai sekendal da..hahahah..then die pling siyes..pastu terus menjadi yg satu...pastu da 4 bulan kapel die bawak jumpa family...begitu lah sebaliknya..then kapel lagik...tetiba clash..pastu jumpa balik..(lebih dari 10 kali)..haha... pastu smpai la hari ini...tunggu masa je nk setahun lagik....yeayyyy

    ReplyDelete