Wednesday, July 15, 2009

The one who makes me cry

salam...

arini adalah hari yg agak indah....bgun pagi..p keje...tade keje...balik keje..ngadap tenet...tetiba i've got a phone call from
my dear fren..sue...she's telling me dat "Izwan" da balik...huh...tetiba aku nangis....doooooohhhh..aku tak tau kenapa...tak tau pasal ape..aku ingat aku da lupa die..n yg penting aku da lupa perasaan aku pada die..but y..??y its still there..??? aku tau skang die membenci aku...tp aku boleh terima... :) aku terima ape je yg die buat...




terus terang aku katakan (i'm sorry b..its what i feel...)..aku tak penah fall in love mcm yg jadi wit me n Izwan..tp keadaan tak mengizinkan..n aku terima aku ngn die tade jodoh..but only if he knew how much i used to loved him....aku pernah...n...hmmmm~!! its a bad feeling...its a bad thing to my amy...but i've explained to him....

in this blog..aku gagahkan hati..tamo nanges..tp nanges jugak..ape nie~!!! hahaha...apapun..aku sentiasa doakan die berjaya...smoga die bahagia...smo
ga die sentiasa dapat apa yg diingini....aku sentiasa mau yg terbaek utk die...



b..u are d best thing happen in my life...ape yg pnah jadi antara kite...i ingat smpai biler2..tp i masih blaja terima kenyataan....even da stahun 4 bulan kiter berpisah...thank you for everything..... :D

ok..aku da luahkan perasaan aku....aku harap aku leh move on...n terus move on tanpa berperasaan pada die.....

i'm sorry b....but now u are my love...thanx for your patient n terima org seadanya...atas ape yg telah terjadi pada diri org k~!!!

2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. its juz my expression..my amy know everything..told him oledi..from A-Z..n his patient dat i really adore so much...

    thanx...n there will be nothing to be happen...huh...luahan aje...k

    ReplyDelete