Saturday, July 18, 2009

Perasaan yg bercampur..ahaksss!!

great!! lama da tak update neh!!

firstly..pe nk citer..ok..start wit what i've juz find out...aku baru dapat tau ada antara kita ni yg tak bleh dipercaya...actually da lama tau pun..cuma sangka ngn tak sangka je pown...tapi biler nama tuhan nk tunjuk...die tunjuk gak...heh..mls nk citer panjang..pokoknya..skang ni stakat bertegur kat opis je la limitnya..aku mls nk memarah n emo...itu bukan aku lagi..kalu dulu mmg hangen tak hengat ler..hehhe

citer pe g eh...smlm...smlm aku kuar p Old Town White Coffee kat Kerinchi (dun recommended the coffee sgt la..)..lepak bersama bebudak la...smpai kul 12 kot..then aku




balik amik adik aku punya pasal aku pa
tah ampang..then kuar balik lepak ngn kawan aku yg datang dari sarawak..smata2 nk tgk MU beraksi malam neh..heheh...then berkenalan ngn kawan die gak..giler hensem..miahahhahahahahha...!!! kekenal cmtu je la..then tetukar no phone..mane tau nk p sarawak nnt senang..miahahahahhaha!! dah..dun wory la..no hanky panky da...so..balik pada citer...kami pun berpusing satu KL tanpa arah...then lepak kat NZ wangsa maju je ar..hehehe..kul 4 baru balik umah..then kul 6 pagi sue datang umah..mau tdo umah..hehe....

arini aku rehat jek kat umah...then petang ni aku p Sg. Wang..memula nk layan adik aku si Ayu tu..nk shopping kasut..tapi...tapi..aku...aku...miahahahahhaha...terjebak!! dahla ujung bulan..biler pikir nk gaji...slamba..redah!! hahahaha..ni baru smpai umah..japgi mayb nk kuar p lepak Murni kat SS2, PJ...kat sana best makan nye..aku tatau la..aku bkn jenis memilih sgt...asal aku makan..aku ngap ajek..hehe...bkn pe..aku nk teman sue..bf die si doji datang dari ganu..p tgk MU skang ni kat bukit jalil..pastu die ngn kengkawan die..so..aku teman la..heh....ntah kul bape lak balik arini...miahaha..tp takpe..aku da siap mekap utk smpai subuh....hahah...

aku lupa nk citer pasal nasi beringin...jumaat lepas..ada orang opis blanja makan nasi beringin..ngee..first time la aku dgar nama menu nie..n sedap gak..nyum...nyum...!!!


eh...lupa nk citer seselit...aku aritu mekap adik aku shima...nk gak tunjuk kat sini...weekkkk!! layan ajek la..blog aku..suke aku ar..hahahha
...tgk mata je tau....then ke'comment' le yer...mekasehhh!!!



eh..aku lupa nk citer..my amy ada antar mms vespa si mail..katanya mail nk jual..aku nk..aku nak...tp blum ada ongkosnyaaa...die janji nk blikan utk aku...aku tak kira..nk jugak!! hehehehe....





live my life wisely!!

2 comments:

  1. tukar2 no phone??erm..insyallah ade reeki bli gak vespa tu untuk dia jgn riso..

    ReplyDelete
  2. ngee..tukar no phone je b..tak wat apa pown..mane taw nnt kiter nk p sana ke..kn snang.. (kaber line..)..ngeee

    ReplyDelete