Wednesday, July 22, 2009

Saja-saja

Salam...arini aku kat umah...tak kuar la arini...bulan ni mmg aku pack!! Weekend je mmg aku lemau....

Sabtu ni aku ada Karnival Go Youth..ni event perhimpunan kelab kereta terbesar Malaysia which will be count in Malaysia Book Of Record. Apa yang aku bangga ngn diri aku adalah aku salah satu daripada Marshall yg bertugas mengendalikan lebih kurang 2000 buah kereta dari seluruh Malaysia!! N dalam 50 orang Marshall ni, aku adalah salah seorang dari 3 org perempuan yg terlibat...perghhh..giler best cuci mata..hahahah...kelab aku (KompassClub.Org) bekerjasama ngn YOSATO club (kelab kete satria)...kalu tgk kete bebudak ni..mmg salute..sume power2...driver pun power2 ensem..wakkakaka....heeepppp...takleh citer lebey..nnt lepas event aku masukkan dalam blog k?? kalu citer skang nnt da tade citer nk citer lak..hahahah....


Ni skang ni aku baru pas masak...sbb ibu aku tak larat nk masak..tp kalu suh aku masak of course la western...wakakkaka...sebab senang...heeeee...ni resepi aku sndri..tade curi resepi orang...siyes beb...sape rasa nk rasa yg aku masak..aku leh je masakkan..lalalallalalalla!!



Masuk arini da 2 ari tak ber'contact' ngn my amy, aku majuk ngn die..die tak suka aku join jadi Marshall kat karnival tu..isssshhh...patot die kna bangga pe...aku pun tak pnah halang minat die ngn geng vespa die..ini aku happy, die langsung tak ucap congrats kat aku taw!! aku majuk ar..pastu die plak tak contact aku..tp tu sbb die da paham prangai aku, die tau nnt aku akan contact die balik...wuuuuuuu..sbb kalu die contact, nnt aku hangin jek...hahahhahaha...die pun da penat layan ego aku...ngeee...dahtu da rindu, aku godek henpon aku ni...tgk plak gambar aku ngn my amy 3 tahun lepas masa kami baru dlm 5 bulan couple...giler klakar..cm bebudak..wakakkakakak.....



Aku ni tgah pikir..nk basuh kete ke tak..kete aku tu giler kotor...adoii..smpai leh migrain aku tgk..tp ari sabtu da event, skang musim ujan lak..kalu aku basuh...esok ujan..syg ar kalu basuh...tp ari jumaat aku da bz da..takot tak sempat nk cuci plak..arghhh....tensen!!! aku rasa esok mlm la aku p basuh...ari jumaat aku lap2 jek...ngeeeee....


eh...tetiba tgah taip ni...kwn bek aku anum buzz...giler windu kat die..da lama aku tak jumpa die ni...n da lama tak contact since abis blaja..heeeeeee..die ni la kawan aku yg amat comel n lembuuut je org nye..kalu borak2 slalu kna buli...innocent jek..wkakakaka...

ape lagi...ape lagi...tade pe kot untuk update dah..heeeeee..jumpak lagi!!

4 comments:

  1. waa..teringat mase dulu2..sangup tu dtg dari jaun semate2 nak jumpe dia..nek vespa lagi tu taw..hope sampai bile2 dgn busyuk ni..huhu =)

    ReplyDelete
  2. ngee...masa ni sanggup la jemput amik dpan umah...jumpa ibu ngn ayah...skang ni kiter plak kna tunggu die kat KL..ngengada taw!! sapik tanya ni..biler nk dtg bawak vespa...mentang la da ada motor baru skang..ngeeee

    ReplyDelete
  3. fazz..kte add faz erk ! t add kte lak tau! uhuhu..selamat berbloging!

    ReplyDelete
  4. aaii faz..

    salam ziarah dari kekwa

    http://melakarsenyuman.blogspot.com/

    ReplyDelete