Sunday, July 12, 2009

WRT1986








orait guys..skang nk citer pasal kete plak..aku hanya ada satu kete..yg aku beli 100% hasil aku sendiri..wuhhhuuu...aku beli Proton Persona
warna putih...oleh sebab aku ni peminat warna merah..da tentu kete aku pun ada secalit dua warna merah...heh.....tak byk yg aku mod kat kete aku neh...kete aku biasa2 aje....kalu nk banding ngn org lain..lagi meriah...ahhaha..tp ape yg mampu je aku ubah...


kira aku sayang btol la ngn kete aku neh...jasa pad
a aku yg bawak aku merata..kira dalam 11 bulan aku guna..n skang da 25000++ km die bawak aku berjalan...smpai la ke Penang, Terengganu, Thailand, Grik, Kuala Kangsar of course...PD, Melaka, Raub, Bentong, Kuantan....kira best la....mau nya tak sayang nie..ngeee!! tp sorry la dear WRT..da byk calar..hukhukhukhuk.....


bulan depan da kna bayar roadtax..seb bek la aku men kutu ngn spupu2 aku...tu je la sumber nk bayar road tax..kalu tak..tak dapat jepp...hahahahah....


in future...kete ni aku rasa da ok kot cmni..?? klau pasang bodykit pun wat sakit kete aku je...giler byk calar...tak pasal je kang..hahahhaha.....but who knows..terasa nk pasang...pasang gak..tp skang nk sebis pun sakit da poket aku...minyak nk kasi pakai yg d best...huuuuu.....


my amy mmg tak suke tol aku mod kete..kalu bleh nk biar stended je..hahah..tp die tak paham..die tu mod vespa die beribu habes..aku tak kesah pown..?? hhahahahahahhaha..sbbkan prinsip ni je la yg die mngalah tiap kali aku kuar duit utk kete aku.......yeayyyy!!

2 comments:

  1. da kete nak pakai hari2 watpe nak modify?
    elok boleh pakai nanti jahanam terus taw

    ReplyDelete
  2. polak...da mula da...da mula da...

    ReplyDelete